jom follow :)

Wednesday, June 27, 2012

she's inspired me!

Hi ! As-salam ;)

aha! sepa si cantik yg jd inspirasi aku tu? nak tgk? nak kenal ? kejap ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..


(sorry, sbb amik dari blog kamu tanpa kebenaran)

ini lah dia PN. DENA BAHRIN ;)  dlu cik skg dah puan. ehee dia baru ja mndirikan masjid brsma suami dia. aku knl dia sbb ramai org sibuk2 share video dia tntang dia d lamar, & husband dia tu pilihan family dia. Then, aku tgk lah apa yg best dgn video tu. After tgk wahhhh trharuu ru ru ru :') sgt2 trharu tgk video tuh. Aku ni bkn sapa2 nak trharu kan, tapi kalo aku jd dia kompom trharu bagai nak rak . hahaha sbb tu tajuk aku tu inspired me , aku nak jadikan dia inspirasi aku dari cara dia , pakaian dia sangat sangat lah sopan. Lepas tu aku tgk lg tutorial tudung dia mmg agree sgt2 ! mcm yg dia pakai dlm gmbr tu lahh. Thanks dena! dah lama aku nk try pkai mcm tuh tuto tdung bawal tu mmg oke ;) nk try nnt raya ni :D
Dena ni mmg comel, dah la bdn kcik suara kcik mata pun bulat. hehe Mybe sbb tu husband dia trpikat sbb dia sopan . chehhh ! aku yg over.haha


she's awesome! Di sandakan cardigan ,long dress & tudung bawal bidang 55 mcm nih mmg susah nak cari. Terpaksalah cari dkat on9 ja. kalo on9 kira ok lah price dia standard.
kalo korang nak buat tudung mcm ni cari lah dekat youtube #4 Hijab Tutorial ; Tudung Bawal Time!
 kalo nak tgk video vidoe dia carilah channel dia TheMissdena.
kalo nak tgk blog dia pulak or gambar wedding dia klik ja blog dia ;)
Dena ada jual tudung jugak tau ;) cari ja dkat Fb :  AROUSH


Ini wedding picture dia, suma gambar2 dia ni aku amik dkat blog dia. Sorry Mrs.Dena!
Apa2 pun i love her style! We love u dena. Selamat pengantin baru, bahagia di sisi suami, Semoga dimurahkan rezeki, dikurniakan ank yg comel2 dapat jd Hafiz & Hafizah In Sya Allah. Amin!

#Bercinta selepas kahwin itu lagi baik. "perempuan yang baik, hanya untuk lelaki yang baik." (Surah An-Nur Ayat :26)


No comments:

Post a Comment