jom follow :)

Sunday, May 8, 2011

happy mothers day :)

happy mothers day to my mum & mumy2x s'dunia . 

harap suma ibu2x ceat sllu n d berkati ALLAH S.W.T . amin ~

bila ada hari ibu aku rasa happy sgt , dpt syg2x ngan mom . 

''slama ni mcm la dak pena syg2x ngan mom sndri'' hohoh ~

n smalam aku lewat blik bab kami 1 fmily wish mothers day d uma my auntie :D


ni kek sponsors by azman banos .


camat ari ibu u all , dr kiri my cousin , wife my cousin , my luvly mom , my luvly auntie , my 3rd cousin , wife my last uncle n lastly luvly auntie . yg ni fmily sbelah bapa . 

sbelah mama tkda smbut , btw HAPPY MOTHERS DAY . muahhhx !!

oke cecita2x , if aku taw smlm dak la aku pkai kemas2x . cntik dak jugak tp kira oke la . 

bb smlm dtg jak uma mcik trus men panggang memanggang , waaaa sodap jugak bau asap .


yg ni sblum tggu org lain smpai jum maen bako ! hahaha . best jugak . 




n then amik ksempatan snap2x ngan kzen n ayam2x yg t'baring d atas tuh .

yg beso2x suma tuh mumy2x da tu . tggl aku n kzen aku jak yg bju putih tu . still young bh kan .


ni blum masak g ni , bangga dio kena snap then masuk FB n BLOGGER . hihi . 


best sgt2x dpt kumpul rmai2x cam ni . skali skala kan . 

LOVE THEM SOOOO MUCH !! 






No comments:

Post a Comment