jom follow :)

Tuesday, September 27, 2011

dyann dyana her name :)

ASSALAMUALAIKUM W.B.T :) 
hye readers , hari ini entri saya nak crita skit pasal budak comei nih . huhuh sapo pulok budak comei ? nak tgk ?



ini dia rosdianah binti baklin :) juz call her dyan . umo 18 study at CICT .

cosmopoint international college of technology . uhuh pnjang beno :D

1st time kenal dia d fb , aku brtanyakan sesuatu kpd dia dia jwb suma soalan ku :) dyann budak yg baek, tak sombong, peramah . suka berkawan dengan org mcm ni :) tiap2 hari on9 tiap2 hari jugak kami chat berkenalan antara satu dengan yg lain . look ! dont ever blame FACEBOOK okay ! sometimes FB la yg mngeratkan silaturahim antra sesama insan yg using FB . tp kekadang diorang salah gunakan fb di mana fb ini tempat mereka mncari gaduh . the idiot person kankan :) 

berbalik pada crita c comei nih , u know wht ? betapa kciknya dunia kankan dia pon berkawan ngan kawan aku jugak . KEBESARAN ALLAH .! kami chat then sama2 mintak hp number . sometimes kami mesej jugak , but lately ni tak da :( baru jak tnya td dia bz ngan study . tkpa aku faham begitu la org study kan :) 
dyan kami tak pena jumpa pon . insyaALLAH ada rezeki rasa nak jumpa sgt ngan c adik nih . kalo d izinkan ALLAH . n honestly , aku dah anggap dyan ni mcm adk aku sendiri :) 

and nak tau ? dyan mula dah berjinak2 dengan dunia blogger . blog dia cantik tau sila la follow dia ya , kalo follow tu follow la dengan ikhlas ati , bukan sbb saya promote dekat cnie :) ini blog dyan blog dyan yg cumil
klik je , tak byr ponn . hihi :) okay la ini shj entri pasal dyan . if ALLAH will kita jumpa lg the next entry :) 

No comments:

Post a Comment