jom follow :)

Wednesday, October 26, 2011

siapa dia ?

assalamualaikum W.B.T :)

entri kali ni nak crita skit pasal someone .. nk tgk ?


ini dia OPICK :) aku minat dia start aku dengar lagu dia "BILA WAKTU TELAH BERAKHIR"
then aku teruskan dengar lagu-lagu dia yang lain wahhh TERsangat la best ! :) 
ikhlas lagu dia best2 sangat , sampaikan aku cari dekat GOOGLE opick ni sapa ya ? huhu
FINALLY, aku jumpa jugak .. bkn jumpa face to face aku dapat jugak then tgk gambar dia one by one 
pas tu aku pegi cari fan page dia :) jumpa ..huhuh hari2 aku on9 aku smpat lg dgr lagu-lagu dia .
dan lagu yg berkenan d hatiku skg ni RAPUH , KEMBALI PADA ALLAH & CAHAYA HATI :)

you all try la dengar :) hihih ..kalo mls cari buka ja blog aku nihh .
dalam blog aku suma lagu dia aku letak hehe ..


jangan salah faham bukan nk menggatal juz share ja pon . dia berbakat .
LIKE sribu kali :)
lagu-lagu dia smua ada makna .. moga ALLAH memberkatinya dan jugak yang menjadi readers dalam blog yana ini :)

insyaALLAH ..


No comments:

Post a Comment